Τετάρτη 9 Μαΐου 2012

Τα δέκα καλύτερα tweets της Τετάρτης...


Η πολιτική επικαιρότητα και η καθημερινότητα ήταν και πάλι στο μικροσκόπιο των twitter addicted...
από την Τζο Αν Χείλαρη


Έστειλα mail στο υπουργείο ότι θα παρευρεθώ εγώ στο Eurogroup, να μην ψάχνονται οι άνθρωποι "-Εσύ θα πας -Όχι,εσύ θα πάς. -Όχι εσύ. -Εσύ"


Στην Καλλιθέα ξυλοκόπησαν άγρια τρεις αλλοδαπούς... Η Χρυσή Αυγή τηρεί το προεκλογικές της υποσχέσεις


είμαι αισιόδοξος,το κρεβάτι είναι μισογεμάτο


Οι τρεις μεγαλυτεροι φοβοι μου: να φερουν λαθος τα σουβλακια, να με ακουσει η μανα μου να φτερνιζομαι, να φυγουμε απ το ευρω


Οι Γιαπωνέζοι τι έχουν να πουν, που έχουμε το αντίο τους για παντόφλα;


Δεν μπορούν όλοι αυτοί οι ηθοποιοί που εκλέχθηκαν να υποδυθούν μια κυβέρνηση;


1 στους 10 δεν φοράει ζώνη στην αττική οδό. Ήταν μια επιστημονική έρευνα βαρεμάρας απο την αποβάθρα του μετρό στη Παλλήνη


Στη Βουλή κάνουν εργασίες αυτή τη στιγμή. Ζήτησε ο Μιχαλολιάκος να βάλουν χειρολαβές για τους ορθίους βουλευτέ


Άντε να γίνουμε Λατινική Αμερική μπας κι εμφανιστεί κάνας συγγραφέας της προκοπής


Γιατι ειμαι σιγουρη πως δεν ειμαι στο ματριξ?Ο καφες του κυλικειου θα ειχε γευση καφε

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More